بازاریابی سئو

بازاریابی سئو از دیدگاه متخصصان seo

بازاریابی سئو از دیدگاه متخصصان

در این مقاله از سایت برای شما درباره بازاریابی سئو از دیدگاه متخصصان seo صحبت کرده ایم.

  • چرخه ای از تحلیل، برنامه ریزی و اجرا

سئو فرآیندی بی‌پایان و تکرارپذیر است که با تحلیل و بررسی کلمات هدف و آنالیز رقبا آغاز می‌شود. بر همین اساس استراتژی سئو
تدوین شده و برنامه دقیقی برای پیاده‌سازی آن در نظر می‌گیریم و در نهایت مطابق با همین برنامه فرآیند تولید محتوا و لینک‌سازی را
انجام می‌دهیم.
دستاوردهای ما در ماه‌های اولیه (پس از شروع سئو سایت) اطلاعات و آمارهای جدیدی فراهم می‌کند که زمینه ساز تحلیل‌های دقیق‌تر،
برنامه‌ریزی بهتر و تولید محتوای جدید می‌شود. این فرآیند بی‌پایان با هدف کسب رضایت کاربران انجام می‌شود و یکی از دستاوردهای
جانبی آن کسب رتبه در نتایج گوگل است.

بازاریابی سئو از دیدگاه متخصصان seo

  • بررسی، رشد و دوباره بررسی

شاید نزدیک‌ترین تعریف برای سئو مدرن این جمله باشد؛ مجموعه راهکارهای بهبود کارایی سایت و تولید محتوای با کیفیت که در
راستای تجربه کاربری و بازخورد مثبت کاربران هدف‌گذاری می‌شوند.
چشم‌انداز کلی در بردارنده پیاده‌سازی استراتژی مناسب با هدف افزایش ترافیک ارگانیک و کسب جایگاه بهتر در صفحه نتایج جستجوی
موتورهای جستجوست.
متخصص سئو مدرن یک هکر رشد باهوش و تحلیلگری کارآمد است که کار با ابزارهای بازاریابی دیجیتال را به خوبی می‌داند

  • سئو یک مسابقه است

سئو یعنی تحلیل رفتار کاربران و موتورهای جستجو با هدف طراحی استراتژی مناسب برای کسب بهترین نتیجه ممکن.
سئو در واقع یک مسابقه است که به ازاء هر کلمه کلیدی در موتورهای جستجو برگزار می‌شود، همه شرکت کنندگان در مسابقه آرزو
دارند که مقام اول را بدست بیاورند

اما فقط یک نفر برنده می‌شود، گرچه رتبه‌های بعدی هم بی‌نصیب از جایزه نخواهند ماند.
سئوکار کسی است که نیازهای مخاطب را می‌شناسد، اهداف کسب و کار و منابع آن را می‌شناسد و بر اساس منابعی که در اختیار دارد و وضعیت رقبا، استراتژی بهینه برای پیروزی در این رقابت را طراحی می‌کند

سئو یک مسابقه است

  • سئو یعنی؛ بهتر و بیشتر دیده شدن

سئو راهی برای رسیدن به درآمد بیشتر به شکل مستقیم یا غیرمستقیم از طریق بهتر و بیشتر دیده شدن در صفحات مو‌تورهای جستجو
است. برای این “بهتر و بیشتر” دیده شدن لازم است که پیش‌از شروع هر کاری، کسب و کار هدف به درستی شناخته شود و کلمات
کلیدی هدف برای آن وبسایت، براساس شناخت وبسایت، انتخاب صحیح مخاطبان هدف و شناخت آنان انجام شود.
سپس می‌توان اقدامات لازم برای بهبود دیده شدن و افزایش ترافیک Organic را انجام داد که یکی از مهم‌ترین این اقدامات، افزایش
رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی هدف بدست آمده است.

  • سئو علم مشاهده و تحلیل است

یک سئو مستر خوب، باید توانایی انطباق چک لیست‌های عمومی بهینه سازی سایت با شرایط پروژه‌اش رو داشته باشه. در اینصورت سئو فرآیندی
بسیار ساده و شیرین داره.
بررسی مارکت، بررسی سطح رقابت و کیفیت رقبا، انتخاب کوئری‌های مناسب و در نهایت زمان‌بندی درست به متخصصان سئو کمک
می‌کنه تا فضای رازآلودی که عموم مردم از سئو دارند شفاف بشه و بتونه علاوه بر کسب رتبه و بازدید خوب، مشتریان جدید رو برای
پروژه ایجاد کنه.
در نهایت به یاد داشته باشید شرط لازم و کافی برای اجرای مناسب یک پروژه‌ ی سئو، کسب بیشترین نسبت کلیک به بازدید در تمام
عبارات کلیدی مرتبط با موضوع (و نه فقط یک عبارت کلیدی خاص) است.

  • سئو یعنی یک کیک خوشمزه

مولوی داستانی دارد با عنوان فیل، و ماجرایش این است که فیلی در تاریکی به شهری آورده شد. مردم خبر شدند و خواستند فیل را
ببینند. و چون فیل از آتش می‌ترسید، قرار شد تعدادی، در تاریکی بروند و بعد بیایند و به بقیه هم بگویند که فیل چیست و چون
است. رفتند و هر یک در تاریکی دستی بر فیل کشیدند.

و آنگاه که بیرون شدند، هر یک چیزی گفت، یکی گفت فیل را بادبزنی دریافته
(آنکه بر گوش فیل دست کشیده بود) و دیگری فیل را طنابی دانسته بود (آنکه از دم فیل آویزان شده بود) و دیگر فیل را ستونی یافته
بود (آنکه پای فیل را در آغوش کشیده بود).
سئو هم همین است. هر کدام از ما، گازی بر این کیک شیرین زده‌ایم. و هر بخش این کیک شیرین، طعمی دارد.
برای من، سئو یک کیک است. طعم و رنگش بستگی دارد به مواد اولیه‌ات. و سئو کار، کیک‌پز است

  • سئو یک مفهوم چند بعدی است

سئو یک مفهوم چند بعدی است و معنی آن تلاش برای افزایش رتبه صفحات وب شما در موتور جستجوگر است.
از یک بعد به معنای رعایت ساختارهای استاندارد وب است. از بعدی دیگر، بهینه‌سازی عملکرد و تجربه کاربر است و در نهایت مهم‌ترین
بعد آن این است که بهترین پاسخ را برای سوال و در خواست کاربر ایجاد کنیم.
این ابعاد در هم تنیده هستند و هر کدام دچار مشکل شوند سئو ناقص خواهد بود و نتیجه نخواهد داد

  • سئو فراتر از یک تعریف ساده است

اگر شما محتوای ارزشمند تولید کنید دیگران از آن استقبال می‌کنند و احتمالا به سایت شما لینک می‌دهند و همین کار موجب می‌شود جایگاه بهتری در نتایج
گوگل کسب کنید.
آیا سئو یعنی تولید محتوا ؟ مسلما نه، ولی بخش مهمی از آن به محتوا مربوط می‌شود. اگر تجربه کاربری در سایت شما بد باشد و کاربران بلافاصله پس از ورود
به صفحه از آن خارج شوند. الگوریتم رنک برین کاری می‌کند که جایگاه خود را در نتایج جستجو از دست بدهید.
سئو یعنی تجربه کاربری؟ نه! ولی اگر به دنبال جایگاه مناسبی هستید باید به آن توجه کنید.

اینستاگرام آژانس دیجیتال مارکتینگ دنیزوب

,
نوشتهٔ پیشین
الگوریتم کافئین گوگل چیست؟
نوشتهٔ بعدی
لینک بیلدینگ چیست و چه اهمیتی بر سئو دارد؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست