رپورتاژ

رپورتاژ و تاثیر ان در ارتقاء رتبه سایت در گوگل

رپورتاژ به اخبار تبلیغاتی می گویند که به جهت شناسایی کالا و یا خدمات یک کسب و کار نوشته شده است و آن را در سایت های خبری که دارای بازدید زیادی هستند انتشار می دهند. این نوع از محتواها تاثیر بسیار زیادی در کیفیت رتبه ی سایت داشته و سئوی آن را ارتقاء می دهد. همچنین از این تکنیک برای بهبود رتبه بندی سایت استفاده می شود.

به بیان دیگر رپورتاژ در محیط سئو یی و تبلیغ اینترنتی ، ابزاری کارآمد است تا با استفاده از مصاحبه ها و یا گزارشات ، به معرفی کسب و کارها ، برندها و یا اشخاص در سایت های خبری پرداخته و آن را به یک خبر تبلیغی تبدیل نماید.

این روش برای برندسازی یک از روش های بسیار موثر است که در تمامی دنیا، بزرگ ترین و معتبرترین برندها برای معرفی کالا و خدمات خود به کار می گیرند. این خود یک تبلیغ غیر مستقیم است که کاربران با مطالعه ی آن جذب شده و مشتاق مطالعه ی کامل مطلب می شوند.

رپورتاژ

رپورتاژ و تاثیر ان در ارتقاء رتبه سایت در گوگل

از جمله تاثیرات مثبتی که رپورتاژ در رتبه بندی سایت دارد می توان به عوامل ذیل اشاره نمود:

1-از میان محتوای تولید شده در رپورتاژ ، بین سه تا پنج کلمه کلیدی را به سایت لینک می دهند.

2-محتوا در سایت های خبری با رنک بالا انتشار می یابد و سپس به صورت آرشیو در می آید.

 

3-مطابق الگوریتم های گوگل ، داشتن محتوا در سایت های مرتبط با اعتبار بالا ، به همراه لینک فالو، تاثیر بسیار زیادی در سئوی سایت خواهد گذاشت. همچنین یکی از امن ترین روش های لینک گیری در بهینه سازی سایت می باشد.

رپورتاژ و تاثیر ان در ارتقاء رتبه سایت در گوگل

نکات مهم

لازم به ذکر است که نوع تولید رپورتاژ از درجه اهمیت زیادی برخوردار است و می بایست توسط افرادی متخصص که دارای تجربه ی سئو و یا برندینگ هستند تهیه شود. همچنین بسیاری از خبرنگاران حرفه ای در این خصوص مهارت کافی را دارند. این نوع از محتوا می بایست در سایت های خبری و خبرگزاری های دارای اعتبار انتشار یابد و متناسب با مخاطبان خود بوده تا تاثیری مستقیم و مناسب را بر آنان بگذارد.

تولید محتوا رپورتاژ

به خوبی توجه داشته باشید که هنگام تولید محتوا ، آن را یک متن تبلیغاتی و یا بروشور تبلیغاتی نبینید. کسانی که در سایت های خبری وارد می شوند حوصله مطالعه ی چنین مطالبی را ندارند. هر چه محتوای نوشته شده به یک خبر یا مقاله نزدیک تر باشد تاثیر گذاری آن بالاتر بوده و بیشتر مخاطبان را به ادامه ی مطالعه ترغیب می نماید.

تیترهای رپورتاژ می تواند جذاب بوده و در شروع پاراگراف از مقدمه استفاده شود که بر اساس آن توصیف کوتاهی از کسب و کار و یا برند صورت گیرد. خوب است که مهم ترین مشخصات کالا و خدمات را در قالب خبر و مقاله ارائه دهید به شکلی که آن ها را به سوی سایت خود بکشانید.

استفاده از کلمات کلیدی در این نوع از مقالات  ، جهت بهینه سازی سایت و سئو ، را در نظر گرفته و مطابق با استانداردهای لازم از آن ها استفاده نمایید. همچنین تصاویر در این نوع مقالات بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

اینستاگرام آزانس دیجیتال مارکتینگ دنیزوب

نوشتهٔ پیشین
راهنمای طراحی وب سایت فروشگاهی
نوشتهٔ بعدی
معرفی و آشنایی با انواع محتوا سایت

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست