مشاور سئو

مشاور سئو چه کارهایی برایتان انجام خواهد داد

صفحه یک گوگل شدن به‌راحتی اتفاق نخواهد افتاد. با محدودیت­هایی که گوگل اعمال کرده و همه‌روزه بر نظارت همه‌جانبه خود می­افزاید، رقابت برای صفحه اول شدن سخت­تر و سخت­تر شده است. بااین‌وجود اگر آموزش­ها را به‌خوبی دیده باشید راهی هموارتر خواهید داشت. سئو بزرگ‌ترین نقش را در دیده شدن دارد. همان‌طور که می­دانید دو نوع محتوا ارگانیک و غیر ارگانیک وجود دارد. بدین معنی که محتوا ارگانیک محتوایی است که بر اساس سئو انجام‌شده بر روی محتوا صفحه اول گوگل شده و محتوا غیر ارگانیک با پرداخت هزینه به گوگل به صفحات نخست راه می­یابند. متخصصین سئو و مشاورین سئو در حرفه­ای و مفید بودن محتوا ارگانیک نقش اساسی داشته و در نوع غیر ارگانیک آن نقشی ندارند.امروز می­خواهیم با یک مشاور سئو بیشتر آشنا شویم تا در مواقع موردنیاز بتوانیم از آن کمک بگیریم.

ناگفته نماند که اگر سئو مقاله و یا محتوا شما بی‌نقص صورت گیرد از محتواهای غیر ارگانیک نیز پیشی گرفته و به لینک­های بالاتر دست خواهد یافت.اینترنت و دنیای مجازی به‌سرعت در حال رشد است بنابراین رتبه‌بندی در موتورهای جستجو خصوصاً گوگل بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

مشاور سئو چه کارهایی برایتان انجام خواهد داد

چرا به مشاور سئو نیاز دارید؟

با کلمه مشاور به‌خوبی آشنایی دارید و می­دانید متخصصینی در هر زمینه که به دیگران در رابطه با آن موضوع مشاوره می­دهند، درواقع مشاور هستند. مشاور سئو نیز در تعریف تفاوتی ندارد. این افراد متخصص بهینه‌سازی موتور جستجو هستند و به کمک صاحبان سایت و مشاغل آمده تا آن­ها را در رسیدن به رتبه یک کمک کنند. با مشاور سئو به بازدید بیشتر هدفمند و درنهایت به سود بیشتر برای سایتتان دست خواهید یافت.

یک مشاور حرفه­ای و یا یک شرکت مشاوره باید در زمینه­های زیر دارای تجربه­های فراوان و تخصص بالا باشند.

سئو بر صفحه (On-Page SEO)

 بیشتر افراد تمایل دارند تا سئو را به‌عنوان یک استراتژی خارج از سایت خود در نظر بگیرند که اغلب به معنای لینک و سیگنال­های اجتماعی است. اما نکته اصلی این است قبل از اینکه آن­ها بتوانند برای شما مثمر ثمر واقع شوند کارهای دیگری نیز وجود دارد که باید در سایت خود انجام دهید. سایت شما باید با موتورهای جستجو دوست خوبی باشد تا بتوانید رتبه بالایی به دست آورید، مشاور سئو شما باید بتواند مشاوره­های درست و حرفه­ای در اختیارتان بگذارد تا به این امر مهم دست‌یافته و به صفحه اول گوگل راه پیدا کنید. برخی فاکتورهای داخلی وجود دارد که مشاورین شما باید در آن به شما کمک کنند.

سئو بر صفحه

 برچسب­های عنوان (Title tags):

استفاده از برچسب­های عنوان سخت­تر از آن چیزی است که به نظر می­رسد و اگر یک برچسب عنوان به‌درستی بهینه‌سازی شده برای سئو می­تواند معجزه کند.

برچسب­های توضیحات (Description tads):

تقریباً همان چیزی است که در مورد قبلی عنوان شد. برای رتبه بالا در موتورهای جستجو بسیار مهم است اما استفاده درست از آن به‌راحتی نخواهد بود مگر اینکه حرفه­ای باشید.

محتوا باکیفیت:

مهم­ترین قسمت هر وب‌سایت و رسیدن به رتبه یک تولید محتوا باکیفیت است. ممکن است که با خود تصور کنید محتواهای سایت شما از باکیفیت‌ترین‌ها هستند اما اگر نظر موتورهای جستجو با شما متفاوت بود تعجب نکنید.

تراکم کلمه کلیدی:

تراکم کلمه کلیدی راه خوبی برای رسیدن به صفحات اول است. در این راه و حفظ این تراکم از مشاور سئو خود کمک بگیرید که می­تواند برای شما معجزه کند.

بسیاری موارد دیگر وجود دارد که از توضیح در این مقاله خارج است که مشاورین سئو با داشتن کامل در تمامی این موارد راه موفقیت را برای شما هموارتر و کوتاه­تر خواهند کرد.

سئو خارج از سایت (Off-Site SEO)

صدها دوره کامل، کتاب­ها، فیلم و گروه­ها وجود دارند که به این موضوعات پرداخته‌اند. به دنبال یک مشاور سئو و یا شرکت مشاوره در این زمینه باشید که حرفه­ای بوده و به‌درستی در این زمینه به شما کمک کنند. مشاور حرفه­ای و کار بلد در لینک سازی، رسانه­های اجتماعی، فیلم­ها و بازاریابی محتوا متخصص بوده و به‌راحتی شما را به سمت لینک یک شدن راهنمایی خواهند کرد. مشاور شما باید بداند که چگونه یک محتوا مفید تولید و در وب‌سایت شما به اشتراک گذاشته و بازدید هدفمند را برای سایت شما افزایش دهد. بازدیدکنندگان را تبدیل به مشتری و بعد آن­ها را به خریدار تبدیل کند. این کار آسان نیست اما یک مشاور به‌خوبی از عهده آن بر خواهد آمد.

سئو خارج از سایت (Off-Site SEO)

مشاور سئو چه وظایفی دارد؟

نخستین گام برای مشاور سئو بررسی وب‌سایت است. او باید با معیارهای روز سایت را بررسی کرده تا با موتورهای جستجو خصوصاً گوگل ساختار متناسب و درستی داشته باشد که در صورت مشاهده مغایرت باید در آن تغییراتی ایجادشده تا ازنظر ساختاری سایت شما با این‌گونه موتورها همسو شود.

این موضوع برای دیده شدن وب‌سایت شما و صفحه یک شدن حائز اهمیت بالایی است. از دیگر وظایفی که مشاور سئو برای شما انجام می­دهد بررسی عملکردی سایت در ماه­های گذشت است.

اینکه سایت شما تا چه میزان لینک دهی داشته و آیا این لینک­ها مفید واقع‌شده‌اند یا خیر؟ میزان محتوا که بارگذاری شده تا چه اندازه بوده و… تمامی این موارد را برای شما بررسی کرده و در صورت نیاز تغییراتی را اعمال خواهد کرد.

مشاور سئو چه وظایفی دارد؟

گاهی رقابت بر سر یک کلمه چنان شدید است و تعداد زیادی وب‌سایت و افراد دیگر در تلاش برای لینک یک کردن آن کلمه هستند. مشاور سئو در این راه به شما کمک خواهد کرد و می­توان با او وضعیت دیگر رقبا را هم بررسی کرد. اگر تمامی این اطلاعات و دانش­ها را در دست داشته باشید چه‌بسا به‌راحتی و خیلی سریع­تر از آن‌که انتظار داشته­اید به صفحه یک گوگل ارتقا خواهید یافت.

جمع بندی؛

انتخاب یک مشاور سئو کار بلد می­تواند سخت­ترین کار شما باشد. اگر یک مشاوره خوب انتخاب نکنید رتبه­بندی و اعتبار خوبی به دست نخواهید آورد. در این خصوص به‌خوبی حساسیت به خرج داده و از افراد باتجربه استفاده کنید. لینک سازی درونی، لینک سازی خارجی و تولید محتوا سئو شده از مهم­ترین وظایفی است که یک مشاور برای شما انجام خواهد داد. ممکن است به برنامه‌نویسی نیز نیاز دارید که یک مشاور سئو متخصص قطعاً در این زمینه نیز اطلاعاتی خواهد داشت. گاهی زمان زیادی برای رسیدن به موفقیت موردنظر نیاز است که باید در اختیار مشاور خود قرار دهید. لذا فرصت کافی برای بازدهی را به ایشان داده و اگر باز به نتایج دلخواه نرسیدید می­توانید یک مشاور دیگر را استخدام کنید.

محصولات مرتبط :

مقالات مرتبط :

 

برای مشاهده اینتساگرام دنیزوب کلیک نمایید

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
در هنگام خرید هاست و دامنه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
نوشتهٔ بعدی
معرفی ویژگی بهترین شرکت سئو

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست